LISTA BAKUDOU
1. Bakudou #1 Sai
 Najłatwiejsze zaklęcie ze wszystkich wiążących. Polega na skrępowaniu rąk za plecami przeciwnika, w celu unieruchomienia go. Z pozoru łatwe do przełamania, jednak rzucone przez wykwalifikowanego Shinigami może przysporzyć nam wiele trudności. Możliwe jest unieruchomienie większej ilości osób jednym zaklęciem.
2. Bakudou #4 Hainawa
 Czwarte zaklęcie z listy Bakudou. Na tym etapie użytkownik wyrzuca w stronę przeciwnika linę, zrobioną z energii, która owije i krępuje Jego ramiona oraz tułów. Z łatwością może zostać rozerwana przez każdego silniejszego oponenta.
3. Bakudou #9 - Geki
 Paraliżujące zaklęcie, tworzące wokół przeciwnika czerwoną aurę. Trafiony oponent nie jest w stanie się ruszyć przez krótki okres czasu, który zależny jest od poziomu rzucającego owe zaklęcie.
4. Bakudou #30 - Shitotsusansen

 Unieruchamiające zaklęcie polegające na przyszpileniu wroga do jakiegoś budynku, muru bądź innej rzeczy. Użytkownik tworzy trójkąt, na którego wierzchołkach powstają trzy dzioby. Zostają One wystrzelone w stronę przeciwnika i trafiają bezpośrednio w Jego ręce oraz tyłów. Oponent dalej może ruszać kończynami.
5. Bakudou #37 - Tsuriboshi
 Zaklęcie tworzące siatkę z reiatsu, która chroni przed upadkiem. Końce owej siatki przyczepiają się do różnych rzeczy, by utrzymać Ją w powietrzu. Jest bardzo elastyczna, a więc lądowanie na niej nie powoduje żadnych ran.
6. Bakudou #39 - Enkosen
 Technika tworząca przed nami koło, chroniące nas przed różnymi atakami. Przypomina zdolność Orihime, jednak moce dziewczyny są z pewnością mocniejsze.
7. Bakudou #58 - Kakushitsuijaku
 Tropiące zaklęcie, dzięki któremu jesteśmy w stanie zlokalizować każdego, na którego reiatsu się skoncentrujemy. W początkowej fazie musimy narysować koło podzielone na cztery części, a w każdej specjalny znak. Następnie całe koło zaczyna świecić, a w Jego środku widzimy współrzędne tropionej osoby.
8. Bakudou #61 - Rikujou kourou
 Potężne zaklęcie polegające na unieruchomieniu przeciwnika. Użytkownik wystawia palec w Jego stronę, a On zostaje przyszpilony sześcioma palami z reiatsu. W takim stanie nie jest w stanie się ruszyć, ani nawet wykonać żadnego kidou. Potężne jednostki potrafią przełamać tą obronę dzięki swojej ogromnej sile i reiatsu.
9. Bakudou #62 - Hyapporankan
 Zaklęcie przywołujące mnóstwo cienkich pali, które przybijają wroga do ściany budynku lub jakiejś innej, pasującej rzeczy.
10. Bakudou #63 - Sajo Sabaku
 Po wykonaniu zaklęcia, użytkownik przyzywa gruby łańcuch otoczony Jego reiatsu. Oplątuje On mocno wroga i uniemożliwia mu ucieczkę. Rozerwanie go jest teoretycznie niemożliwe.
11. Bakudou #73 - Touzanshou
 Zaklęcie tworzące barierę w kształcie odwróconej piramidy, która chroni dosyć duży obszar wewnątrz niej.
12. Bakudou #75 - Gochuu tekkan
 Technika przyzywająca z nieba pięć stalowych filarów, które spadają na przeciwnika, przygniatając go.
13. Bakudou #77 - Tenteikuura
 Zaklęcie, polegające na nawiązaniu kontaktu z wybranymi przez siebie osobami. Na początku trzeba narysować dziwny wzór na swoich dłoniach, a także podłodze. Następnie możemy już mówić to, co mamy do powiedzenia, a wybrany przez nas osoby to usłyszą, niezależnie od tego gdzie się znajdują.
14. Bakudou #81 - Danku
 Potężne zaklęcie wiążące, tworzące przed użytkownikiem dużą przeźroczystą ścianę, która chroni go przed wszelkimi hadou do numeru 90.
15. Bakudou #99-1 - Kin
 Zaklęcie, polegające na unieruchomieniu rąk przeciwnika bardzo mocnymi pasami, za Jego plecami. Gdyby to jednak nie pomogło, używa się kolejnej techniki …
16. Bakudou #99-2 Bankin


 Najprawdopodobniej najpotężniejsza technika wiążąca. Dzieli się na trzy etapy, zwane „pieśniami”. W pierwszej części przeciwnik owijany jest białym materiałem, przypominającym bandaże. Następnie w Jego ciało wbija się duża ilość ostrzy, które z pewnością zadają poważne obrażenia. Na samym końcu pojawia się ogromny prostopadłościan, spadający z nieba na ofiarę. Na klocku znajduje się znak „Ban”.
|